15:17 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بورس اوراق بهادار

شاخص در یک قدمی کانال ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز (دوشنبه، هفدهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۴۹۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲۳۷ واحد افزایش، به رقم ۳۸۴ هزار و ۹۲۹ واحد را به ثبت رساند.
تشکیل کمیته مشترک بانک مرکزی و سازمان بورس
در جلسه مشترک وزیر امور اقتصادی و دارایی با رئیس کل بانک مرکزی و رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، مقرر شد کمیته ای به منظور هماهنگی سیاست گذاری ها و تصمیمات در بازار پول و سرمایه تشکیل شود.
۱۳ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (یکشنبه، پانزدهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۹ هزار و ۶۸۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۵۵۸ واحد کاهش، به رقم ۳۸۴ هزار و ۶۹۶ واحد را به ثبت رساند.
افزایش ارزش و حجم کل معاملات نسبت به هفته گذشته
در بورس اوراق بهادار تهران، ارزش کل معاملات و همچنین حجم کل معاملات در هفته منتهی به ۱۲ آبان، نسبت به هفته منتهی به ۵ آبان‌ماه افزایشی شد؛ همچنین، شاخص کل بورس نیز افزایش ۰.۳۲ درصدی را به ثبت رساند.
صعدود شاخص بورس تهران تداوم یافت
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، دوازدهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۲۲ هزار و ۳۵۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۸ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷ هزار و ۷۲۷ واحد افزایش، به رقم ۳۷۴ هزار و ۳۵۳ واحد را به ثبت رساند.
سبزپوشی یکپارچه شاخص های منتخب بورس تهران
در جریان معاملات امروز (دوشنبه، دهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۲۱ هزار و ۱۱۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۶۱ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۱۲۲ واحد افزایش، به رقم ۳۶۳ هزار و ۱۰۵ واحد را به ثبت رساند.
۶ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (یکشنبه، نهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۳۲ هزار و ۵۳۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۰ هزار و ۴۴۴ واحد کاهش، به رقم ۳۵۹ هزار و ۹۷۹ واحد را به ثبت رساند
معاملات بلوک‌ در بورس کالا و بورس انرژی مجاز شد
هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در آخرین جلسه خود انجام معاملات بلوک‌ را با هدف توسعه بورس‌های کالایی برای بورس کالا و بورس انرژی تصویب کرد.
«فلزات اساسی» در صدر برترین گروه‌ معاملاتی
در جریان معاملات امروز (شنبه، هشتم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۸ هزار و ۲۲۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۶ هزار و ۴۳ واحد کاهش، به رقم ۳۷۰ هزار و ۴۲۶ واحد را به ثبت رساند.
شاخص کل و شاخص هم‌وزن کاهشی شدند
در بورس اوراق بهادار تهران، ارزش کل معاملات و همچنین حجم کل معاملات در هفته منتهی به ۵ آبان، نسبت به هفته منتهی به ۲۹ مهرماه کاهشی شد؛ همچنین، شاخص کل بورس نیز کاهش ۲.۹۵ درصدی را به ثبت رساند.
رنگ سبز بر قامت شاخص کل در آخرین روز هفته
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵۰ واحد کاهش، به رقم ۳۷۶ هزار و ۴۹۶ واحد را به ثبت رساند.
از ترس و هراس بی‌دلیل بورسی‌ها تا عملیات بازار باز بانک مرکزی
بانک مرکزی عملیات فروش یا خرید اوراق دولتی از بانک‎های عامل را از طریق تابلوی فرابورس انجام می‌دهد و آماری که مرتبط با فروش اوراق دولتی در مهرماه است، تنها مربوط به آمار «عملیات بازار باز» می‌شود.
صفر تا صد یک ابزار جدید؛ از افزایش بهره‌وری تا پاداش صرفه‌جویی
اوراق گواهی صرفه‌جویی انرژی در دنیا به عنوان مشوق افزایش بهره‌وری، افزایش بازدهی و کاهش مصرف سوخت به کار گرفته می‌شود و همان‌طور که از اسم آن مشخص است منجر به بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش شدت انرژی می‌شود.
الزام سازمان بورس به بانک ملت برای برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی
پس از بررسی صورتهای مالی 6 ماهه بانک ملت در خصوص تغییرات با اهمیت در اطلاعات مذکور با این شرکت مکاتبه شد.
کنفرانس شفاف‌سازی شرکت‌های پالایشی برگزار می‌‎شود
به‌منظور شفاف‌سازی برخی ابهامات در صورت‌های مالی ۶ ماهه شرکت‌های پالایشی، کنفرانس اطلاع‎‌رسانی این شرکت‌ها برگزار می‌شود.